Magix Cleaning Lab 2006 Deluxe

magix-cleaning

Magix Cleaning Lab 2006 Deluxe

Een uitstekend pakket dat u helpt bij al uw digitaliseer taken van anologe naar digitale muziek is Cleaning Lab van Magix. Duur is het niet. Voor € 39,99 krijgt u de software in uw eigen taal en een versterker op batterijen om zo op een eenvoudige manier uw platenspeler te kunnen aansluiten op uw computer. Behalve muziek opnemen kunt u er ook voor kiezen om bestaande audio-bestanden als wma, ogg, mp3, avi, wav en aif te importeren in uw project of muziek van cd’s te rippen.

Opschonen van geluid werkt uitstekend met de standaard effecten in Magic Cleaning Lab.

Neemt u de audio op van een cassetterecorder of platenspeler dan kunt u de bestanden direct digitaliseren naar wav, ogg of mp3. Cleaning Lab digitaliseert geluid met een maximale bitrate van 24 en een sample rate van 48 Khz. Het programma geeft keurig aan of het volume te laag of te hoog is en ondersteunt automatische cd-trackherkenning. Na het importeren, rippen of opnemen kunt u desgewenst het geluid bewerken door muziek nummers te combineren, volumeniveaus aan te passen of tal van effecten toe te kennen. Cleaning Lab maakt hiervoor gebruik van een aparte, prettig werkende audio-editor. In veel gevallen volstaat het om na de opname direct naar stap twee te gaan: het opschonen van het geluid. De eenvoudigste manier is om gebruik te maken van de automatisch analyse. Cleaning Lab regelt dan alle effecten voor u. Bent u meer ervaren in het werken met effecten dan kunt u gebruik maken van de sliders bij de verschillende geluidseffecten of van het cleaning venster. Na het opschonen van de muziek kunt u er voor kiezen om van het stereo geluidssignaal een surround signaal te maken. Hierdoor kunt u de muziek beluisteren over vier luidsprekers. De laatste stap in het digitaliseerproces is het exporteren naar een bestand of het branden naar een cd of dvd.

Magix levert met Cleaning Lab een goed en eenvoudig te hanteren pakket af waarmee beginners en gevorden snel mee uit de voeten kunnen. Meer informatie over Cleaning Lab 2006 kunt u vinden op www.magix.nl.

De internet BabySitter
Magix Digital FotoMaker 2006